M'agrada un amic
Bones, tinc un drama. La cosa és que fa relativament poc vaig conèixer un noi, ens em fet molt amics, ell té novia, jo tinc nòvio. Però, últimament ens veiem força i estic començant a sentir coses. Li voldria fer un petó, agafar-li de la ma, etc. Ell em va dir que si mai feia alguna cosa que li pogués molestar (tipu llençar-me o una cosa així) deixaríem de ser amics. I no sé que fer, no sé com portar-ho. És de mala persona, però m'agradaria que ho deixessin i passes algo amb mi.
Laura Centellas

Hola!
Davant aquesta situació, el primer que has de fer és valorar quines accions estan a les teves mans. És a dir, valorar què pots fer tu per canviar la situació i plantejar-te la teva relació de parella. Sigues honesta amb tu mateixa per poder fer el mínim mal possible.
Per altra banda, sembla que aquest noi t'ha deixat força clar que no volia una relació romàntica amb tu, així que hauràs de decidir què fas, si t'hi llances o no (tenint en compte que hauràs d'acceptar la seva reacció).
No és una situació senzilla i és normal que estiguis feta una embolic. Dedica-hi uns dies, per pensar i valorar què és el millor. A vegades esperar un temps a prendre una decisió, també és una opció.
Una abraçada! Ja ens explicaràs!
La Laura Centellas