Depilació penis i escrot SIUSPLAU!
Hola,
Tinc una pregunta i es que no se quina es la millor forma per rasurar al 0 el penis i escrot. He probat cuchilla i maquina de tallar el cabell pero sempre em deixo pels i mes dmuna vegada em tallo.
Tambe he probat amb crema depilatoria i em va perfecte, no em deixa ni vermell ni alergia ni res.
La pregunta es:
- La crema depilatoria es una bona opció pel penis i escrot (sense contacte amb mucosa)
- Hi ha una forma “millor”?
Moltes gracies!
Laura Centellas

Hola,
Hi ha cremes depilatòries per zones més sensibles com poden ser les engonals, però a les instruccions del producte especifica que no s'utilitzin en els genitals perquè poden generar reaccions adverses a la zona. Per tant, et recomanem que llegeixis les indicacions que trobaràs a les cremes que fas servir per veure si està indicat o no.
Depilar aquesta zona és complicat i amb les fulles d'afaitar, com bé expliques, et pots tallar, el pèl surt ràpidament i és fàcil que la zona s'irriti. Amb la cera els resultats duren més i sol quedar millor, però és més dolorós.
El que pots fer és anar a un centre d'estètica i que t'informin de les diferents opcions que hi ha.
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas