2 persones
estic surtin amb un noi pero ultimament estic interessada amb un noi que desde petita per dir-ho d'alguna manera sempre ha sigut com el meu " crush" i fa mesos q parlem com amics pero ultimament portem quedan com amics i sento q mestic pillan d'ell. em sento malament per el meu novio, es suposa que quan t'agrada una persona de veritat no t'agrada ningú més no? doncs estic feta un embolic perque asobre amn el nen que porto parlan desde fa mesos sento q nomes em vol per lio pero no ho se segur. Una persona que nomes vol un rollo amb tu et parla durant mesos per nomes un sol lio? es que nose. Sento que m'agrada pero després esta el meu novio que no mimagino estar sense ell i em fara mal si ho deixem i també penso amb laltre noi, tinc por de deixaro tot per una persona que nomes vol una sola cosa de mi. ajudaaaa siusplau.
Laura Centellas

Hola!
Entenem perfectament el teu dilema i no et podem ajudar a decidir. Has de prendre tu la decisió, sabem que és difícil, però només tu la pots prendre.
Nosaltres et podem ajudar fent-te reflexionar sobre algunes coses:
- És mentida que quan t'agrada una persona, no t'atrau ningú més. L'atracció física existeix i llavors hi ha la part racional (el nostre cervell) el que decideix si vol tenir una relació amb aquesta persona o no.
- no sabem quina intenció té el teu crush amb tu. Pot ser que només sigui per unes setmanes o bé que tingui ganes de conèixer-te i anar veient com ets. (això s'anirà veient amb el temps).
- Cal que valoris la teva relació de parella: què t'aporta? com et fa sentir?
Pren-te uns dies per parar i pensar-hi... potser no tens la resposta clara avui i necessitis uns dies per prendre la decisió.
Una abraçada!
La Laura Centellas