La meva vida és una merda
Hola, em dic ***** i la meva vida es una puta merda. Amb un any vaig passar de tenir una vida perfecte amb els millors amics, professors i vida a casa a expulsarme del meu institut i posar,e a un de nou que es una merda, no tenir amics amb uns profesors idiotes i tancat cada dia a casa meva com una preso. L’unic amic que tinc s’ha aallunyat per anar amb populars, els meus pares no m’ajuden gens obligant-me a anar llocs que no vull i els pscolegs m’ajuden molt poc. La meva vida es una merda, el meu entorn es una merda jo soc una puta merda idiota i imbecil que s’ha carregat la seva vida en 9 mesos i hi han hagut vegades que potser tornar a començar seria lo millor...
Pd: ho sento si m’he pasat una mica pero m’ajuda m’ha ajudat a desforgarme i a expresar els sentiments
Laura Centellas

Hola!
Escriure és una arma poderosa per deixar anar els pensaments i totes les emocions!! Deixa't anar i escriu el que necessitis! Escriu a mà per poder-ho estripar després (és una bona manera de treure la ràbia), prova-ho.
Anem a les teves preocupacions: sembla que tot se t'ha ajuntat una mica i que no hi ha res que vagi bé. A vegades tenim aquesta sensació i ens tenyeix tota l'experiència de la mateixa sensació. És a dir, que ho veiem tot molt fosc i sense canvis.
De la mateixa manera que les coses han canviat en aquesta direcció, també poden canviar en direcció contrària, no ho oblidis ;)
Tot i així, intenta anar pas a pas i a centrar-te en un únic aspecte. Intenta parlar amb el teu amic, si et ve de gust, o bé parlar amb la teva família. Busca algú a qui puguis compartir com et sents i com estàs. Sovint necessitem persones al nostre voltant. Pensa quines són les que t'estimen.
I finalment, si estàs anant al psicòleg, confia-hi i explica-li el que sents. Reenvia-li aquesta consulta i parleu sobre això. Cal molta sinceritat a teràpia i confiar que l'altra persona està allà per ajudar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas