Masturbació femenina
Hola,
Tinc un parell de dubtes sobre la masturbació femenina. El primer, quant em toco el clitoris i els llavis vaginal no noto res. I al cap d'estoneta haig d'acabar d'utilitzat la salivia per no fer-me mal pero tampoc sento res. I a vegades, he provat de possar-me algun dit a dins pero tampoc sento res ni al cap d'una estona. I nomes m'hi cap 1 dit si probo de col•locar-ne un altre em fa mal.
Es normal? Que podria fer per gaudir de la masturbació?
Gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
El més important és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les seves parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
També has de tenir present que és important que el pensament estigui centrat en el que sentim, en les sensacions, en el gaudir i en el plaer, no en el qüestionament. Gaudeix de la caricia, sent la caricia. I si realment no sents la caricia, et recomanem que consultis amb la llevadora de la tarda jove del teu Centre D'atenció Primària o de l'ASIR per a descartar algun tema neurològic o sensorial.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas