Embaràç?
el dia 25 de novembrr ho vaig fer sense condó. en teoria el noi es va córrer fora ja que vaig veure el semen fora però el cas és que estem a 13 de decembre i encara no mha vingut la regla (lultim cop va ser el 6 de novembre). Haig de dir que soc molt irregular però aquest és el problema. Jo acostumava a tenir la regla 2 cops per mes i ara porto mes dun mes sense que em vingui. Estic emparanoiada i no paro de plorar pensant en si estic embaraçada. Avui mhe fet el test i mha sortit negatiu pero tinc por que sigui perque no mhagi detectat la hormona ja q potser no han passat prous dies. Tambe haig de dir que tinc tots els sintomes destar embarassada (encara q nose si podrien ser els de la ovulacio). Necessito ajuda!!!
Laura Centellas

Hola,
Quan es tenen menstruacions molt irregulars és difícil calcular quins són els dies d'ovulació i preveure quan ens ha de venir la següent regla. Tot i així, fa més de 15 dies des del 25 de novembre que va ser l'última relació sexual sense preservatiu, per tant, si estiguessis embarassada en principi el test d'embaràs ja hauria de detectar l'hormona. De totes maneres, pots repetir-te la prova passats uns dies per quedar-te més tranquil·la.
Igualment, davant de regles tan irregulars i si ja has iniciat la teva sexualitat compartida, et recomanem molt que demanis hora amb la ginecòloga i llevadora, per una primera revisió i també per informar-te i assessorar-te sobre els diferents mètodes anticoncepetius existents perquè puguis escollir sobre aquell que més t'encaixi per la teva situació.
Recorda que una manera de gaudir de la sexualitat sense preocupacions és utilitzar sempre el preservatiu, així no haurem d'estar amoïnades cada setmana per si ens hem quedat embarassada. Recorda també que el preservatiu ens ofereix doble protecció (embaràs i ITS) ;)
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas