ajudaa :(
Holaa,
sóc la noia que fa un temps, crec que a finals de setembre, vaig escriure una consulta sobre que m'estressava quan hi havia molta gent, i era com si desconnectés (no contestava a ningú, i només volia marxar d'on fos), no si si us en enrecordeu. Bé, vaig fer el que em vau escriure (Moooltes gràcieesss) i va anar bé durant un temps, però ara va pitjor. Jo crec que s'han barrejat vàries coses, i això fa que estigui malament jo, us ho explico:
Cada setmana em passa dos o tres cops, i és com molt fort. A una classe vaig haver de marxar perquè em feia mal de cap i em marejava, i va ser com si fos tota la classe un grup i jo allà sola agobiada. Vaig explicar als meus pares quan em va passar la primera vegada, i em van dir que els hi expliqués sempre que passés i em van donar com consells per desestressar-me (respirar fons, parlar amb algú...), però ara ja no els hi explico mai perquè últimament sempre estàn enfadats, entre ells o amb el meu germà gran. Jo els hi vull explicar, però portem un temps que tot el dia es barallen amb el meu germà, i no els hi vull posar més problemes al cap. Avui s'han discutit durant més d'una hora els tres i jo ja no sabia que fer per no posar-me a plorar, no m'agrada gens que es portin malament.
Estic farta de tot ja, només em fa mal de cap, la gent del meu entorn es baralla i jo no em sento bé. Quan m'estresso em menjo les pells del costat de les ungles i me les clavo a la mà i després em fa mal, però em va bé per desagobiar-me (això no se si hi té a veure amb alguna cosa però bueno, jo us ho explico)
Ho sento per fer un textazo, es que no sé gaire com explicar-me però espero que ho hagueu entès bé :).
Moltíssimes gràcies pel que feu, ajudant a tanta gent <3
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns de nou i ens alegrem moltíssim que la resposta t'ajudés en el seu moment!
Pel que expliques sembla que la situació familiar està prenent molta força en el teu malestar. Hauries de trobar la manera de poder-ho explicar a la teva família. Ho pots fer de manera directa (parlant amb els teus pares) o bé de manera indirecta (buscant algú a qui puguis explicar-li). A vegades hi ha familiars que ens poden ajudar o bé algun/a professor/a. Demana'ls ajuda, explica'ls la situació i espera a veure si poden parlar amb els teus pares. Potser no en son conscients de com t'afecta la situació.
A veure si es pot reduir el nivell de conflicte de casa... I veuràs com hi notes millora.
Torna'ns a escriure per saber com estàs.
Una abraçada!
La Laura Centellas