ralladess
Hola! La meva novia va pillar el covid fa un temps durant una onada. Com que eren dies que no va anar enlloc, nomes al gim, al super i a alguna botiga de roba, era molt dificil contagiarse, i a sobre,e lla pren mesures molt fortes per no contagiarse (gel de mans tot el rato, es canvia mascarilla etc) i clar, em torno a rallar per si em menteix i s'ha vist amb mes gent i no m'ho ha explicat. Ella va ser la que va contagiar a casa seva, ningu tenia el virus).
Nose perque ara m'ha agafat no parar de pensar en aixo, suposo q es perque m'estic autoboicotejant i emparanoiant de si m'enganya. Ara es una mica vell parlar d'això amb ella perque ja ha passat un temps des de que es va contagiar i no la vull acusar de coses que potser no son veritat, sense probes. Al seu moment no vam parlar gaire d'aixo perque va estar molt malament de salut. Pero em sembla extrany que vagi agafar el virus prenent mesures tant extremes com ella en llocs dificils. Sabeu que puc fe per parar de rallarme?
Laura Centellas

Hola!
Les mesures de protecció, són mesures per reduir la possibilitat, però no vol dir que no el puguis agafar. I a més, que ella hagis sigut qui va tenir símptomes, no vol dir que fos la primera que va tenir el virus a casa. Pot ser que algú de la seva família fos asimptomàtic i que li passés a ella.
Centra't en el que és real i observable: ella va estar malalta. Vol estar amb tu i t'explica el seu dia a dia. Si et vol mentir, és cosa seva. No pots tenir una relació de parella esperant i fent de detecti "per si et menteix".
Confia i si alguna cosa va malament, llavors ja prendràs les teves mesures. De moment ella no ha tingut cap comportament que pugui fer pensar en un engany.
Agafa aire i confia. Agafa aire i recorda per què estàs amb ella ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas