Com fer perquè no m'afecti
Bona tarda. Moltes gràcies per tota l'ajuda que doneu, sou un suport increïble.
Us escric per una cosa que em va passar ahir, i que m'ha fet sentir fatal, i em fa moltíssima ràbia que això em provoqui estar malament. Us poso en context. Ahir Divendres estava sola a casa. Últimament els Divendres em sento malament i sola perquè em ve de gust quedar amb gent, amb amics, però mai quedo. Tinc amigues i gent a l'insti, però no acabo de poder ser ji mateixa amb ells, i a més sóc molt tímida. En veritat últimiment m'he sentit molt millor amb aquest tema, ja que estic podent obrir-me molt més que abans, i estic més feliç. A més, estic bastant penjada d'un noi que vaig conèixer a unes colonies aquest estiu però no viu on jo i fa tres mesos que ni el veig ni parlem, però tot i així segueixo penjada, i s'em fa difícil. El cas esque ahir com he dit era sola a casa i em sentia bastant sola i malament, i de cop vaig tenir una idea que tant de bó no haver tingut. Vaig pensar en entrar a una pàgina web que mai havia entrat, en concret Omeagle, ja fa temps q sabia q existia però mai m'havia planteixat entrar, realment no em cridava. La questió és q vaig decidir entrar perq vaig pensar q estaria bé parlar amb algu desconegut i així praticar de parlar amb gent que no coneixo cara cara, per anar perdent timidesa. Però realment em vaig trobar amb algo q em va deixar impactada. Després de pasar a vàries persones o camares tapades, va apareixer un tiu bastant mes gran q jo q nomes se li veien els ulls i em va començar a parlar, primer em va dir Hola que guapa ets, i jo com una idiota li vaig dir q gracies, i llavors em va començar a dir coses q no entenia i a preguntar-me si havia vist molts "pajeros" per allà, i jo ns q fotia em vaig quedar paralitzada, en aquell moment hauria d'haver tancat la web pero ns pq em vaig quedar mirant i de com vaig veure que s'estava, bueno ja sabeu. Llavors vaig tancar correns el portatil i em vaig posar a plorar, em va semblar horrorosa l'escena i vaig estar molta estona fatal. Per sort tinc confiança amb el meu pare i li vaig explicar el q ha passat, però tot i així ns com ferper oblidar-ho del tot, o pq no m'afecti, pq des de ahir tinc aixo al cap i ara q perfi estava mes feliç no vull que una merda i un idiota em faigin no estar-ho. J
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per explicar-nos el que t'ha passat i quina sort tenir aquesta confiança amb la teva família! Seran un gran suport.
Quan els adults parlem sobre els riscos de les xarxes socials, parlem d'això: de trobar individus que enganyen, manipulen i agredeixen adolescents. Tenir qualsevol tipus de relació sexual sense el consentiment ni desig de l'altra persona és un abús i es pot denunciar.
Ara tens la imatge fixada, potser el teu cervell l'anirà esborrant mica en mica. Tot i així, si sents que et va apareixent, pots demanar ajuda professional. Parla-ho amb la teva família i segur que buscaran un/a psicòleg/a amb qui puguis parlar i que t'ajudi.
Ens sap molt greu que viviu situacions com aquesta, ens fa molt mal veure que hi ha persones que no tenen empatia i que gaudeixen amb el malestar dels altres. Ens sap molt greu que hi hagi persones que utilitzen la sexualitat per crear malestar a les altres persones.
No et culpis per com vas actuar. No t'ho esperaves i et vas paralitzar. No és culpa teva, sinó d'aquest abusador.
Nosaltres seguim aquí.
Escriu-nos sempre que ho necessitis.
Gràcies per tot.
La Laura Centellas