Sóc inútil
Holaa, bona nit, avui he tengut relacions sexuals, i deixant-nos endur per el moment sens ha oblidat utilitzar preservatiu, ell s'ha corregut defora, pero em fa por quedar-me embarassada, per tot el que diuen de que antes de llover chispea. Estic pensant prendre la píldora del día de després, però em fa por per tot el tema de les hormones i els efectes secundaris.
Per altra part també volia comentar que ha estat el meu primer cop i volia saber si es normal sengrar bastant despres de l'acte i sentir la zona com a irritada.
Moltess gràciesss per escoltar-me, i per la magnífica feina que feiss!!!
Laura Centellas

Hola,
Si es mantenen relacions sexuals sense cap mètode anticonceptiu ens exposem a la possibilitat d'un embaràs. Com saps, la marxa enrere (ejacular a fora de la vagina) no es considera un mètode anticonceptiu.
La píndola de l'endemà és un mètode d'emergència que no s'ha d'utilitzar com a mètode anticonceptiu habitual. Com el seu nom indica, s'utilitza davant d'aquelles situacions "d'emergència" per una fallada del mètode anticonceptiu habitual. En el teu cas, si s'han mantingut relacions sexuals sense preservatiu (ni cap altre mètode anticonceptiu) i no podem assegurar al 100% que no s'hagi produit l'ejaculació o part d'aquesta dins de la vagina, seria una de les situacions on estaria indicada.
Igualment et recomanem que vagis a la Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP) on l'equip de llevadores podran informar-te i assessorar-te sobre els mètodes anticonceptius existents i quin s'adequa més a la teva situació i preferències.
En el següent enllaç trobaràs els Centres d'Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva existents i podràs buscar el que queda més proper al teu municipi:
;
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas