Primera vegada
El tema es que ja he tingut relacions sexuals per primera vegada amb el meu novio, y no he utilitzat un preservatiu. Va ser error dels dos, no se que fer, no se si podria embarassar-me o no. Que deuria fer ara? Visc a Santa Perpètua de Mogoda y m'agradaria que em recomanes algun lloc on pugui anar a consultar aquest tema amb més profunditat.
Laura Centellas

Hola,
Si heu mantingut relacions sexuals sense preservatiu ni cap altre mètode anticonceptiu, sí que existeix la possibilitat d'embaràs... Si no t'ha vingut la menstruació quan estava previst, et recomanem que et facis una prova d'embaràs. Tant si surt positiu com si no (esperem que sigui negativa), et recomanem que vagis a la Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP) on l'equip de llevadores podran informar-te i assessorar-te sobre els mètodes anticonceptius existents i quin s'adequa més a la teva situació i preferències.
En el següent enllaç trobaràs els Centres d'Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva existents i podràs buscar el que queda més proper al teu municipi:
;
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas