ajuuudaaaaaaaaa
Hola, quan em depilo el cony amb una maquina d'afeitar em surt sang o petits talls pero es la unica manera amb la que no em quedin pelillos por ahi.
Quina crreieu vosaltres que es la millor forma? Gràcies.
Laura Centellas

Hola! La veritat és que hi ha molts mètodes de depilació diferents: cera, ganiveta, crema depilatòria, fotodepilació, làser... La zona íntima és molt sensible i hem de vigilar especialment. Et recomanem que visitis una dermatòloga o un centre d'estètica especialitzat perquè pot ser que tinguis la pell molt sensible i et sabrà dir millor quin mètode s'adapta més bé a la teva pell i necessitats. Dir-te que si fem servir ganiveta és molt important que aquesta sigui específica per a depilació femenina, no utilitzis les ganivetes d'afeitar per la barba perquè et pots fer mal. I recorda que la depilació és una opció, no una obligació!
Una abraçada,
La Laura Centellas