sobrepensar
hola! es com que sempre que passa algo, sempre absolutamnt sempre estic sobrepensant les coses. soc molt impulsiva pero despres de parlar, penso moltes vegades si haure fet mal a algu. em fa por fer mal a la gent amb comentaris o amb qualsevol cosa, i en el moment q dic algo no hi penso pero desres estic molt ratllada quan no he dit res q "pugui ofendre2i es una cosa que em preocupa molt. em ratllo molt amb mi mateixa per tonteries, i moltes vegades al parlar a la classe despres penso q he semblat tonta i q pq ho he dit. nose vull deixar de sobrepensar tant el q faig/dic pq em faig mal a mi mateixa.
Laura Centellas

Hola!
Analitzar el nostre dia per poder aprendre dels errors és una bona pràctica. Ara bé, es tracta de ser amable i just amb nosaltres mateixes.
Com podem saber si ens estem passant? Doncs amb la següent pregunta:
- Li diries això a un bon/a amic/ga?
Si sents que ho diries de manera més agradable, que no t'hi fixaries tant o que no hi donaries importància, aplica-t'ho a tu mateixa.
A vegades podem ser els màxims destructors i hem d'aprendre a detectar-ho i descartar aquests comentaris.
No siguis tant dura amb tu mateixa, no ho series amb les teves amistats, oi?
Una abraçada!
La Laura Centellas