Amistats
Hola Adolescents !!
El que em passa és que des d’aquest estiu m’estic quedant sola , els pocs amics que tenia ja no em diuen per quedar tant com quedàvem abans . Jo quan quedo amb ells ja parlo el suficient i ja faig el possible per estar en la seva línia. No entenc per què em passa . Soc una persona tímida al principi , però després quan conec més a la persona ja em deixo anar . Abans quan em deien per quedar m’ho passava bé pero ara els meus amics quan els hi dic per quedar sempre em diuen el mateix , que no poden quedar o que ja han fet plans i jo no sé el que he fet malament perquè ja no vulguin quedar amb mi . M’agradaria formar part d’un grup o que els amics que tinc em diguessin algun moment per quedar, perquè em dona la sensació que els estic perdent .
He llegit que hi ha altres persones que tenen el mateix problema que jo , per tant proposaria que des d’Adolesecents.cat poguéssiu proposar o organitzar una trobada per tal que ens poguem conèixer o posar-nos en contacte .
Gràcies i espero la vostra resposta .
Laura Centellas

Hola!
Passem la teva preoposta a redacció. Gràcies per l'aportació!
És cert que hi ha moltes persones que es troben en aquesta situació i que tenen ganes de conèixer gent nova.
Sovint hem d'acceptar que les relacions d'amistat evolucionen a mesura que evolucionen les persones que en formen part. Si sents que les amistats que tens no et respecten, s'allunyen de tu o no et tenen en compte, potser pots parlar amb elles. Tot i així, intenta obrir altres cercles de coneguts.
Primer coneix a altres persones i ja veuràs més endavant si aquella relació acaba en amistat o no ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas