estic preocupada
holaa:)
ahir vaig follar sense condo amb el meu novio, ell es va correr fora. Tinc una series de dubtes:
No sabem si va haver preseminal o no, però si en va haver quina possiblitat hi ha d’un embaràs?
Ell es va córrer fora i al cap d’unes hores vam follar de nou i creiem que pot haver-hi possibilitats d’embaràs ja que potser hi havia restes de semen, és possible?
Si ell no s’ha corregut a dins, m’hauria de prendre la pastilla del dia despres?
La regla m’ha de venir el 26 i em fa por que no vingui quan toqui.
gràcies
Laura Centellas

Hola,
Si es mantenen relacions sexuals sense cap mètode anticonceptiu ens exposem a la possibilitat d'un embaràs. Com saps, la marxa enrere (ejacular a fora de la vagina) no es considera un mètode anticonceptiu.
La píndola de l'endemà és un mètode d'emergència que no s'ha d'utilitzar com a mètode anticonceptiu habitual. Com el seu nom indica, s'utilitza davant d'aquelles situacions "d'emergència" per una fallada del mètode anticonceptiu habitual. En el teu cas, si s'han mantingut relacions sexuals sense preservatiu (ni cap altre mètode anticonceptiu) i no podem assegurar al 100% que no s'hagi produit l'ejaculació o part d'aquesta dins de la vagina, seria una de les situacions on estaria indicada.
Igualment et recomanem que vagis a la Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP) on l'equip de llevadores podran informar-te i assessorar-te sobre els mètodes anticonceptius existents i quin s'adequa més a la teva situació i preferències.
En el següent enllaç trobaràs els Centres d'Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva existents i podràs buscar el que queda més proper al teu municipi:
;
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas