Fimosi
No sé si és el lloc indicat on fer aquesta consulta però tinc fimosi durant l'erecció. Segurament ho hagi de consultar amb el metge i també s'ho hagi de comentar als meus pares però em fa vergonya. Què puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Si sospites que podries tenir fimosi, com bé dius, el més recomanable és que ho consultis amb el metge perquè pugui valorar-ho. Sabem que a vegades parlar sobre aquests temes pot fer vergonya, però quan es tracta de salut, és el que ha de prevaler. Així doncs, t'animem a buscar un moment de calma on puguis parlar amb el teu pare i/o mare, per explicar-li el que t'està passant perquè puguin acompanyar-te al metge. Veuràs que un cop ho hagis dit, et quedaràs més tranquil i podreu buscar una solució.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas