Ajuda pares
Ahir els meus pares van discutir davant meu i la meva mares es va enfadar molt i va anar a dormir a la habitació de convidats.
Avui s’han pràcticament ignorat tot el dia i la meva mare ha tornat a dormir a la habitació aquella.
Ara estic plorant al meu llit perquè no vui que es separin vui segur vivint amb els dos junts.
I esque ara la meva millor amiga la tenen d’ingressar per autolesions i això em te fatal, i jo sofreixo molt per ella.
Tot això junt mes que ahir també em passes tota la nit plorant x uns problemes amb el menjar que vaig tindré i que ningú sap m’ha fer una mescla explosiva
NO PUC MÈS
NECESSITO AJUDA
NO PUC AMB LA MEVA VIDA
TINC DE SER PERFECTA PERO NO PUC JODER
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos amb tanta sinceritat com et sents, i el que et preocupa, ja que no deu ser fàcil per tu haver-ho escrit. Hi ha algú el teu voltant que coneix aquests sentiments? Algú amb qui hagis pogut parlar-ne?
De la mateixa manera que ens l’expliques a nosaltres, et recomanem que comparteixis el que et preocupa amb les persones que t’estimen, per exemple, algú germà, si és el cas, o amb algú amb qui et sentis més còmoda. De manera que aquest patiment, expressat, es redueixi i el puguis treure'l de dins teu. El consell que et donem és que demanis ajuda professional, per exemple un psicòleg/a, i  expressar tot el que et preocupa, no has de fer res en especial, simplement explicar-lo com ho estàs fent ara.
En relació al problemes amb el menjar, si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada i molts ànims!
La Laura Centellas