vull que s'acabi
Hola! Primer de tot gràcies per escoltar-nos i ajudar-nos!
Fa dos anys que vaig tindre una baralla amb els meus pares superforta. Des de aquell dia s'ha ant normalitzant i estic cansada de que cada dia hi hagin discusions a me casa. Com a mínim un dia per setmana acaben pegant-me i atacant-me, (a causa de males contestacions meves perque no puc més) fent-me chantatge amb el que més m'estimo. Em proibeixen quedar amb les amigues i això fa que tingui un distanciament amb elles i acabi sent la pringada i la puta marginada. I estic preocupada perque tinc pensaments extranys. És com que vull fer-me mal sense patir. Vull desapareixer sense patir. He intentat ingerir moltes pastilles però tinc por, he intentat menjar-me un permanent i vull que els meus pares s'enterin que si em pasa algo és per culpa d'ells. Espero la vostra resposta!
Laura Centellas

Hola!
Anem a pams perquè sembla que se t'han ajuntat moltes coses.
Amb els teus pares:
- Intenta parlar amb ells tranquil·lament i buscar petits "acords". Marqueu uns dies per sortir amb les teves amigues, que sàpiguen que és important per tu i compromet-te al que acordeu. Fer pactes amb la família és una bona manera d'aconseguir petits objectius.
Amb les amigues:
- Parla amb algunes d'elles per explicar-li la teva situació. Si ho saben et podran entendre millor i t'ajudaran a mantenir-te unida a elles.
- Utilitza les xarxes socials, les videotrucades i les aficions en comú per estar amb contacte amb elles
Amb els pensaments extranys:
- Intenta parlar amb algú de confiança. Si no son els teus pares, amb algú de l'institut o algun altre familiar. És important que tinguis algú en qui confiar i que et pugui ajudar. Ningú mereix sentir-se així ni tenir aquests pensaments. Sabem que sents molt dolor i que es veu tot molt fosc. Però les coses poden canviar. Busca persones de confiança.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas