TINC MASSA GANA
Hola! No sé que em passa però últimament tinc molta gana, però a la vegada vull mantindre el meu cos i intento fer esport. Tinc la necessitat d'entre clase i clase menjar algo o hi ha dies que m'acabo el bocata abans de començar clase i no el tiinc per després. Dies que em menjo el berenar pel matí i per la tarda em moro de gana. 10 minuts després d'haver dinat o sopat torno a tindre gana com si no haguès menjat. I no sé que fer per reduïr la gana.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
De la mateixa manera que ens l’expliques a nosaltres, et recomanem que comparteixis el que et preocupa amb les persones que t’estimen, per exemple, els teus pares. De manera que aquest patiment, expressat, es redueixi i el puguis treure'l de dins teu.
El consell que et donem és que demanis ajuda professional, ja que, una bona relació amb el menjar, és aquella que busca l’equilibri entre els aliments i nutrients que necessitem per fer funcionar adequadament el nostre cos i, a través d'un especialista com pot ser un nutricionista, es pugui definir una dieta ajustades a les teves necessitats.
De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal, et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas