Arrepentiments
L'altre dia vaig viure una situació on hi havia una dona amb alguna discapacitat que la feia baixeta i involuntariament em vaig riure per dins, jo sento estes coses moltssim, llavors estic molt arrepentida i no paro de donar-li voltes i pensar en karma i coses de estes, i jo aixi no puc estar perque m'amarga els dies.
Ajuda porfa.
Laura Centellas

Hola!
És fantàstic que puguis ser conscient d'aquesta discriminació i et sentis malament. A vegades hi ha situacions que ens poden semblar còmiques en un moment concret, però més endavant, reflexionant, ens adonem que hi ha discriminació al darrera.
L'humor ha de ser cap als "poderosos" i no cap a les minories.
Si necessites treure't aquesta culpa de sobre, intenta informar-te sobre les dificultats que comporta aquesta discapacitat i mirar com hi pots ajudar.
És possible que aquesta experiència t'ajudi a créixer i a treballar per un mon més just on tothom hi pugui cabre ;) Aprofita-la!
Ser conscient dels propis privilegis (viure a Europa, no tenir una discapacitat, tenir cert nivell socio-econòmic...) és el primer pas per adonar-te de les discriminacions. I estàs en el bon camí.
Una abraçada!
La Laura Centellas