No paro de pegar-li voltes a les coses
Holaa,
Mira fa uns mesos que s'em passen situacions pel cap negatives i que es poden veure i deprés no me trec del cap aquestes situacions i es fan molt molestes.
Laura Centellas

Hola!
El cervell és una mica empipador. Creu que encara vivint en una situació de perill constant, per això es fixa més en els aspectes negatius o en allò que pot anar malament. És la manera de sobreviure.
Actualment estem en un entorn on els perills s'han reduït moltíssim i per tant, hem de poder-li dir al cervell que "ja estem al cas" i que vigilaràs.
Si et centres en treure aquests pensaments del cap, no ho aconseguiràs. El cervell s'hi quedarà fixat. Si deixes que passin, els acceptes com una manera de protegir-te i protegir els teus. Serà més fàcil que passin "de llarg".
No és fàcil aquest aprenentatge, cal que practiquis i entrenis durant un temps. Veuràs com mica en mica et surt de manera més natural.
Una abraçada!
La Laura Centellas