neteja
Bona nit, visc amb uns companys de pis molt bruts. Jo no solia ser molt maniàtic amb la neteja pero ara ho soc moltissim perque tot està horrible.
Un d'ells era molt net al principi, pero amb el temps sha tornat un guarro i no sé que fer ja. No sé que els hi passa, si no es donen compte de com esta tot.
Jo netejo la meva part pactada i esta be, no vull fer tot lo d'ells perque passo, i no sé com dirlis que facin algo perque passo de que em trepitjin i passin de mi. Despres es queixaràn si hi han bitxos i coses. Que puc fer per a dirlis que facin algo? Gràcies
Laura Centellas

Hola! Ostres, entenem que això et generi malestar, la convivència no és gens fàcil. Tot i així la comunicació és sempre la solució. El millor és que t'expressis i els expliquis, amb amabilitat i assertivitat, que per a tu és important mantenir el pis net. Potser els pots proposar de compartir les "normes" que necessita cadascú per a una bona convivència i fins i tot l'opció d'organitzar-vos les tasques de neteja.
No et quedis tot el malestar per tu perquè llavors és quan ve la frustració, acabem explotant i es genera el conflicte. No passa res per dir el que pensem i el que necessitem sempre que es faci amb respecte.
Esperem haver-te ajudat, molta sort!
La Laura Centellas