Espantada
Hola, primer de tot gràcies pel que feu.
Tinc molta por de tenir un transtorn mental, moltíssima.
Us explico, tinc 18 anys i he trobat al mòbil de la meva mare un vídeo dels meus pares intimant. Jo he decidit que no tenia res a veure amb mi i he passat de llarg. En aquest moment he recordat quan vora el 2017 vaig sentir-los una nit i em vaig masturbar amb el sorroll.
És una cosa que havia oblidat, que ara mateix m'està generant moltíssima angoixa, no us feu a la idea de quanta.
He reflexionat i en cap moment em va posar el fet de que fossin "els meus pares", sinó el soroll. Igualment fer això és de malalt mental i no sé com ho havia oblidat, no sé què fer. Va ser normal? M'hauria de preocupar?
La meva mare sempre em parla lliurement de la seva vida sexual desde fa com un any o així, i ara mateix se'm està venint el món a sobre pensant en el que vaig fer.
La meva sexualitat sempre ha estat molt fluïda i ara no paro de pensar en tot allò que no és normal
Laura Centellas

Hola,
Ens sap greu que t'estiguis sentint així. Com bé dius, el que et va excitar no era que els teus pares estiguessin mantenint relacions sexuals, sinó els sorolls que estaves sentint, que segurament van activar la teva imaginació i van generar un context potencialment eròtic que va activar el teu cos sexualment. Això res té a veure amb que t'excitin els teus pares o res relacionat amb ells. Pots estar tranquil·la. Igualment, si veus que la situació et sobrepassa, que l'angoixa que sent et desbordada, el més recomanable seria consultar-ho amb una psicòloga especialista per ajudar-te a reduir aquests nivells d'ansietat.
Pel que fa al vídeo que has vist, potser hem de fer-ne un aprenentatge i és que millor no mirar un mòbil que no és nostre perquè podem topar amb informació, fotografies o vídeos que no hauríem de veure.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas