M'agrada molt un noi i no sé que fer
M'agrada molt un noi de classe, el problema és que és molt callat , bueno doncs, em vull parlar amb ell perquè sembla molt simpàtic pero no sé que fer per parlar-li perquè em fa molta vergonya i ademés no sé perquè crec que li caic malament o almenys no molt bé.
Laura Centellas

Hola! T'entenem, és molt normal sentir vergonya davant una persona que ens agrada. Però per mala sort no hi ha fòrmules màgiques i a vegades cal ser atrevits/des i fer el pas de parlar amb l'altra persona. Pots intentar de parlar-li sobre algun tema que saps que és del seu interès per veure com reacciona, si et segueix la conversa, etc.
Quan ens agrada algú és bo fixar-nos en certes senyals que ens poden indicar si l'altra persona també té interès cap a nosaltres (mirada, postura corporal, si ens dóna tema de conversa...). Si no és correspost probablement ho veuràs clarament i tocarà acceptar-ho, i si no ho veus clar sempre pots fer el cor fort i tenir una conversa sincera amb ell i explicar-li com et sents des del respecte i així ell també es podrà expressar.
Molts ànims!
La Laura Centellas