Com li dic
No se com dirli a la meva psicologa que la rao per la que estic aixi es perque em va violar el meu avi als 7 anys , la gent es pensa que jo e intentat suicidarme i que em tallo i fai el que fai per cridar latencio per no es veritat jo intento crearme problemes per distreurem i no recordar aquella situacio no es perque vulgui cridar latencio com ho fai perque entenguin q no vull cridar latencio? Gracies !!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, t'enviem una abraçada molt forta. Se'ns glaça la sang cada vegada que rebem una consulta com la teva. Ningú hauria de viure una situació com aquesta. L'abús sexual infantil existeix i molt sovint ve de l'entorn familiar o proper als infants. Persones "de confiança" que s'aprofiten d'aquesta confiança per enganyar adults i infants.
Tens tot el dret a cridar l'atenció, a cridar ben alt el que et va fer aquest home, a no voler veure'l i a demanar ajuda psicològica. És una situació molt complexa i hi ha persones especialitzades que et poden ajudar.
Coneixes aquesta fundació?
I amb la teva psicòloga, et ve de gust explicar-li? Si et ve de gust, pots fer-ho enviant-li aquesta consulta, directament. Ho pots fer per escrit, ho pots imprimir i donar-li o li pots llegir. A partir d'aquí ja veureu si ella pot seguir amb la teràpia o hi ha algú més especialitzat en aquest tema.
Parla i explica-ho (al teu ritme), però parla-ho. Hi ha moltes persones adultes que et poden i volen ajudar. Som aquí.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos i explica'ns com estàs i si hi has pogut parlar.
Esperem la teva resposta.
Una abraçada enorme de tot cor.
La Laura Centellas