Mida penis
Bon dia!
La meva consulta és perquè amb el meu nòvio l'altre dia ens vam veure despullats per primera vegada i vaig veure que la tenia molt grossa, vam provar de fer-ho però a mi no mentraba perquè de veritat que és molt grossa, llavors vam decidir canviar els rols per veure què tal i a ell sí que li va entrar el meu penis que és bastant més prim... Diu que li va agradar però que li va fer mal. Com podem fer perquè no lo faci mal? Se que el sexe no cal que inclogui penetració però tots dos volem tornar-hi però no vull fer-li mal
Gràcies 🤗
Laura Centellas

Hola,
El primer de tot és que us informeu, us deixem un artícle de l'Elena Crespi on parla de penetració anal:
;
En segon lloc, no tingueu pressa i aneu jugant amb l'anus, acaronant, aconstumant-lo al tacte, a la caricia, sense intentar introduïr res. I aneu explorant sense pressa.
I sobretot, utilitzeu lubricant, l'anus pertany a l'esfínter anal i per tant no lubrica de forma natural, necessitareu MOLT lubricant de base aquosa o de base de silicona, el que us encaixi millor. També heu tenir en compte per a jugar a la penetració anal és important utilitzar el preservatiu per evitar Infeccions de Transmissió Sexual.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas