Crisi de parella
Hola!
La última consulta la vaig enviar malament, ho sento.
Bé, torno a començar. Ara estic amb un noi amb el que ja havia estat abans, però hem decidit reintentar-ho. Jo estic molt enamorada i sé que ell també m'estima molt (tot i que sóc bastant jove).
Normalment estem bé i hi ha bon rotllo. Però tenim époques (bastant sovint) en la que potser ens pasem un parell de setmanes discutint constantement per qualsevol cosa. Ho intentem arreglar, però als dos dies tornem a discutir. I així fins que per fi tenim una tregua llarga.
Realment no és normal, discutim massa.
Ell sent que em queixo per tot el que fa.
I jo sento que ja no està com quan vam.començar a sortir, ja no té tants gestos romàntics ni em diu coses tan maques, etc.
Jo l,estimo molt, però no sé si això s,està tornant tóxic. Creieu que hauriem de trencar? Però si us plau no em digueu que jo ho he d,evaluar, digueu-me sincerament que hauria de fer.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no et direm el que has de fer, perquè la teva vida és teva i també seràs tu qui pateixi les conseqüències de cada decisió.
Dit això, t'has pogut fixar si hi ha altres motius que us fan discutir més? Si és en època d'examens o si té a veure amb la família o amb les amistats? A vegades hi ha factors externs que poden fer que estiguem més irritables i, per tant, tinguem més facilitat per discutir i enfadar-nos.
Si no és això, hauràs de parlar sobre la relació. Què és el que no t'agrada? Com et sents en aquesta relació? Intenteu buscar el vostre propi llenguatge dins la relació: quan fas això, jo em sento així. Que em diguis aquestes coses em fa sentir poc valorada...
Haureu de parlar molt, esteu construint la vostra relació i cal que tots dos hi poseu de la vostra part. Si sents que per part seva no hi ha aquesta voluntat.... llavors sí que hauràs de prendre una decisió.
Una abraçada!
La Laura Centellas