ansietat
fa anys q tinc ansietat, però ara q he començat batx. estic molt mes malament del q ho havia estat mai. demà començo tractament amb pastilles i em fa por perdre’m més del q ja m’he perdut aquests ultims anys…
Laura Centellas

Hola!
L'ansietat pot ser molt pesada i insistent. Apareix i desapareix. Té la sensació que t'ha d'avisar dels perills però ho fa d'una manera exagerada! No li tinguis por. Si apareix, observa el teu cos i deixa-la passar. Com si fos una onada.
I després de començar el tractament amb pastilles, tindràs l'acompanyament d'un/a psicòlog/a o psiquiatre/a? Aniria bé treballar en aquestes dues vies: tractament farmacològic i psicològic. No son imcompatibles i et poden anar molt bé.
Les pastilles t'ajudaran a tenir més sensació de control i això et permetrà poder pensar amb més claredat i poder fer-hi front. Ja veuràs.
Nosaltres seguim aquí. Ves-nos escrivint
Una abraçada!
La Laura Centellas