Vergonya al parlar/lligar
Hola!
La veritat és que no sé per on començar.
1) A vegades no tinc vergonya si parlo amb una nena, però sovint, si no la coneixo de res i puc anar a parlar amb ella, em fa vergonya al no saber com començar a parlar. Avui per exmeple, hem fet un entrenament esportiu amb altres clubs, i he vist una noia preciosa... jo la mirava, i ella també em mirava. He volgut apropar-m'hi però no savia com i no ho he fet. Teniu algun consell sobre com gestionar la vergonya?
2)Sembla que tots els meus amics que parlen amb nenes tenen sort i jo no. és extrany perquè els pocs cops que no tinc vergonya em va bé però en general no. Ells diuen que per lligar has de tenir instagram (no en tinc), és çert? Va millor?. No entenc perquè ells tenen sort amb les nenes amb les que parlen i jo (encara que parli amb alguna) no tinc mai la mateixa sort. Com lligo amb més resultats considerant la situació?
Ho sento per l'allargada del missatge.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
1)
És cert que a vegades pot fer molta vergonya començar a parlar amb algú desconegut i més si és algú per qui sents atracció!
Hi ha diferents estratègies i és important trobar la teva:
- Anar-hi directament, sense pensar. Plantar-te allà davant i començar amb un "hola", a veure què sorgeix i com continua.
- Portar preparat un tema de conversa.
- Demanar algú que us posi en contacte
- Mantenir el contacte visual i esperar que sigui l'altra persona la que s'apropi
- ...
2) Instagram és un mitjà per començar el contacte amb algú, però també ho poden ser altres xarxes socials o el contacte real. És a dir, quedar amb amics dels teus amics, fer que algú et presenti altres persones, obrir el teu cercle de relacions...
Potser hauràs de deixar de qüestionar-te si lligues molt o poc (a vegades les persones poden exagerar una mica) i centrar-te més en quines persones t'agraden. Què t'atrau d'elles? Tenen coses en comú? Quins aspectes són els que et criden l'atenció?
A partir d'aquestes respostes tindràs alguns temes de conversa o punts en comú per començar alguna història ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas