Requeriments
Crec que per a les relacions de parella hi ha uns requeriments físics determinats. Així, per mi tindria sentit que dos homes amb un penis gran estiguessin junts o que un home amb un penis gran estigui amb una dona amb els pits grans. En canvi, un home amb el penis petit no podria estar amb un home o una dona amb el penis gran o els pits grans. El que passa és que m'agrada una noia que te els pits una mica grans i jo tinc el penis de mida normal i tinc la creència que mai no podriem estar junts perquè les grandàries dels nostres cossos són diferents. Penso que no s'ho podria passar bé amb mi a en el cas que arribéssim a tenir relacions sexuals. Sé que és un raonament absurd (fins i tot sexista (no se))però per alguna raó no me'l puc treure del cap. Això m'inpedeix guadir dels moments que passo amb ella (encara que no siguem nòvios ni res) perquè quan menys m'ho espero m'assalta aquest pensament. Què puc fer? Sento fer una consulta tant rara i potser fora de lloc, però moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Has generat una associació d'idees que no es correspon amb la realitat. La mida de les diferents parts del cos no determina les relacions de parella.
Si aquests pensaments intrusius t'amoïnen i no et deixen desenvolupar la teva vida amb normalitat, la nostra recomanació seria que demanessis atenció psicològica per poder-ho treballar i millorar la teva qualitat de vida.
No pateixis per si la consulta és estranya o no, si a tu et preocupa això que t'està passant és lògic que vulguis trobar solucions. Així doncs, t'animem a demanar ajuda professional per poder treballar sobre aquestes distorsions i pensaments que t'assalten quan menys t'ho esperes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas