sexe i regla
Hola!
Fa uns dies, el meu novio i jo vam follar sense condó, però ell va acabar fora. Estavem preocupats pq hi havia la possiblitat d’haver-me quedar embarassada, per tant, em vaig prendre la pastilla del dia despres i llavors tot bé. Però uns dies després vam tornar a follar sense condó i vam comprovar si hi havia preseminal i no n’hi havia, però jo segui una mica preocupada. Dos dies després de l’ultima vegada que vam follar m’ha vingut la regla, però estic al primer dia i la quantitat de regla és molt poca, no és com sempre. Hauria de preocupar-me per això o no? Esq vaig buscar si era normal per internet i em va sortir que quan et quedes embarassada a vegades sangres una mica i ara estic molt preocupada…
Laura Centellas

Hola,
Si t'ha vingut la menstruació, no hi ha embaràs. El sagnat que comentes que es pot donar en casos d'embaràs és el sagnat d'implantació, i no es produeix dos dies després de la relació sexual, sinó una mica més endavant.
Recordeu que la marxa enrere no és un mètode anticonceptiu, que mantenir relacions sexuals sense preservatiu o un altre mètode anticonceptiu us predisposa a un embaràs que entenc no seria desitjat. Per tant, us recomanem que us assessoreu sobre les diferents opcions anticonceptives existents perquè pugueu gaudir de la sexualitat sense haver d'estar patint cada cop.
Per últim, no oblideu que el preservatiu us ofereix també protecció davant la transmissió d'ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas