Crazy
Ei,
Estic passant per una situació on tot el que coneixia fins ara està canviant. Tinc la sensació que sempre he viscut en una realitat que era una il•lusió. No de que hagi passat res en concret sino de les meves capacitats i qualitats. Es una movida molt rara que no se ni com començar a explicar. No se que em passa perque cada vegada tinc la necessitat de fer coses mes bojes. En necessito mes perque sento que em fa transcendir la propia existencia. Vull trancar amb els limits de tot. Per exemple, no em puc treure del cap provar alucinogens o alguna droga que em pogues donar un brot psicotic. El problema es que no li veig limit ni tampoc sentit. No crec que aixo em porti a enlloc pero porto molt temps buscant solucions i respostes i NO NHI HA ENLLOC. No entenc res. Es tot un sense sentit on lunic que li dona sentit a les coses es explorar la consciencia i els seus limits. Tambe tinc estones on fantasejo amb ficarme en situacions de dolor extrem. Llavors men arrepenteixo perque odio el mal pero se per experiencia que em dona respostes. Es estrany pero no puc parar de ferho. De fet ho he intentar un parell de cops pero no ha sortit be. La questio es que es jodido perque si acava sortint be sera una experiencia traumatica per lo que passare pero valdra la pena si en trec el que vull. Aixi penso ara tot i que despres canvio completament dopinio. Es molt raro tot.
No se perque escric aixo perque se que no servira de res. Suposo que necessito cridar l’atenció xd
Laura Centellas

Hola!
Doncs si necessites cridar l'atenció, aquí ens tens. Tens la nostra atenció i la nostra resposta.
Pel que expliques sembla que necessites arribar al límit. Experimentar molt per veure quines sensacions et produeix. Aquesta necessitat d'experimentar més i més implica que cada vegada agafes més riscos i t'atrapes en més perills. Com un cercle viciós.
És important coneixer-nos per saber quines coses ens ajuden i quines tu. En el que expliques, què t'ajuda a parar quan estàs en aquest moment?
I quines persones tens de confiança amb qui puguis parlar? Com és el teu dia a dia? Què t'agrada? Què et dona benestar?
Quan tenim aquesta necessitat de sentir "més intensament" les coses (dolor, experiències...) sovint hi ha un malestar de base. Hi has pensat?
Pensa-hi i ens tornes a escriure, a veure com estàs ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas