No puc deixar-ho
Hola,
Tinc un problema, certament una mica irònic. Resulta q fa temps q el meu nòvio no em parla. No està enfadat ni re, simplement se'n va amb altre gent i a mi res. Si jo intento parlar amb ell en un grup em respon mínimament, però igualment, per això i altres coses he decidit que ho vull deixar.
Entre dijous i divendres de la setmana passada vaig intentar parlar amb ell a soles, però no vaig tenir cap oportunitat. Diumenge li vaig escriure dient-li q volia parlar amb ell, per així acordar un moment. Avui dijous encara estic en chat. Així que ahir li vaig demanar de fer una trucada, però no es va connectar, i un amic meu em va dir q el meu nòvio havia dit "passo de connectar-me" i es va posar a jugar a la play amb una altra persona. Avui he tornat a intentar parlar amb ell, però no es vol quedar a soles amb mi i m'és impossible.
Total, que jo estic bastant ratllada. El vull deixar i no puc, i no sé què fer. He pensat en fer-ho davant de tot el grup d'amics (6) pq és l'únic moment en el q estem junts. No m'agrada gens la idea però no trobo cap altra solució. Algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Ostres! quina situació més desagradable!
Et donem tot el suport en aquesta decisió! Una relació on una de les dues parts no cuida l'altra.... no és una relació gens sana.
Segueix intentant quedar a soles amb ell, però si no és possible perquè ell no hi posa facilitats, hauràs de buscar alguna altra forma.
Potser ho hauràs de fer a través del mòbil i si, tot i així, no et dona cap tipus de resposta/Senyal, hauràs d'acabar buscant una estona quan estigueu en grup. Li demanes davant la resta per parlar a soles i l'hi dius.
No és la forma "ideal", però si no et dona més opcions, hauràs de fer-la servir!
Ja ens explicaràs!
Una abraçada!
La Laura Centellas