Autisme
Hola, tinc sospites de que tinc autisme de poc grau des de fa anys... He vist que hi ha joves adults com jo que ho descobreixen tard i no se que fer per a averiguar ho...
Laura Centellas

Hola!
Sí, han canviat els criteris diagnòstics del Trastorn de l'Espectre Autista, on està immers l'Asperger o trastorn d'alta funcionalitat, és per això que també han augmentat els diagnòstics en persones adultes.
Si sents que hi ha coses que encaixen amb tu i vols tenir una resposta, hauràs de demanar una avaluació psicològica i diagnòstica. Ho pots fer a través del teu metge/essa de capçalera o bé en un centre privat. Parla'n a casa i explica'ls les teves sospites, necessitaràs el seu consentiment per fer l'avaluació.
Tot i així, recorda que les etiquetes ens han de servir per entendre'ns millor i no per encasellar-nos, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas