Falsa anorèxia?
Holaa, primer de tot gràcies pel servei que feu, es increíble<3
Bé doncs tinc un conegut que crec que fa comentaris sobre la anorèxia per a que pensem que té i cridar l'atenció. (diu que s'ha aprimat moltíssim quan jo en vec igual, va al lavabo després de menjar etc) El problema es que com ha mentit tant respecte temes psicològics ja no se que creure'm i jo no el vec que estigui tan prim com per a dir que te anorèxia. Ademés no se si jo m'hauria de preocupar pels seus temes personals quan té amics més propers que jo.
Espero la vostra resposta, gracieess
Laura Centellas

Hola! Primer de tot gràcies per comptar amb nosaltres i explicar el que està passant. Que no hi hagi una modificació en l’aspecte físic de les persones no vol dir que no puguin estar patint un trastorn de la conducta alimentaria. Hi ha persones que no s’atreveixen a demanar ajuda de manera directa i ho fan indirectament, és per això que potser hauries de traslladar aquest missatge a algun adult de confiança que tingueu (familiars, tutors,...) i puguin detectar si realment necessita ajuda. Fas bé en preocupar-te per la salut dels altres, es molt important ajudar-nos entre tots. Si tens qualsevol dubte o per qualsevol altre cosa et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. El telèfon és 93 454 91 09. Moltes gràcies i una abraçada!
La Laura Centellas