TCA
Tinc 15 anys i des de els 6 anys (aproximadament) he tingut hàbits d'alimentació no molt saludable però dels que no em donava conta, fa un any a una revisió al metge em va dir que tenia obsesitat i que si no m'ho tractava el més aviat possible em perjudicaria molt sobre tot en un futur pròxim ja que ja he tingut problemes relacionats al meu pes. Però fa uns 8 mesos vaig descubrir el que es el binge eating disorder (crec que en català és transtorn per afartaments) y en vaig donar conta que és molt probable que ho tingui però no m'atreveixo a demanar ajuda, que tindria que fer o amb qui tindria que parlar d'això? (No tinc molt bona relació amb els meus pares, no tinc molta confiança amb ells ni ells en mi)
Laura Centellas

Hola! Primer de tot gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres. Pel que comentes portes temps patint i que siguis conscient que necessites ajuda és molt important. Si no tens la suficient confiança amb els teus pares podries parlar amb algun altre adult de confiança i que et pugui ajudar, tot i que de ben segur que si parlessis amb els teus pares et voldrien ajudar, ja que sempre voldran el millor per tu. Si tens qualsevol dubte i per poder-te ajudar millor et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta demanant ajuda. Esperem la teva trucada, una abraçada molt gran!!
La Laura Centellas