No se que fer
Hola! M'agradaria demanar-vos consell! A veure tinc 16 anys i només m'he liat amb dos nois. Sóc una noia molt extrovertida pero quan li agrado a un noi em sento molt molt insegura i aquest és el problema. Des que em vaig liar amb el segon noi (que va se un petó horrible jajaja) em fa por o vergonya o em sento incòmoda amb el fet de liarme amb algú. Perquè penso que serà com l'últim cop horrible, perquè ell o jo ho farà malament. No vull que sigui un problema perquè ja m'he perdut l'ocasió d'estar amb bastants nois genials pe culpa d'aquesta por i no se com solucionar-ho! La setmana que ve sotire per carnaval i espero poder treurem la por amb algun noi guapo pero segur que al final no m atraveixo a fer res! Ajuda perfavoooooor!
InterPersonal

Hola Drew22! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, la manera de treure la por és afrontar-la! Treure el coratge que tens , la valentia que tots tenim i tirar endavant cap al nostre objectiu!!! No anticipis en com aniran les coses perquè un cop no hagin estat del tot com t'esperaves!! Deixa't sorprendre i aprendre de la vida!! Perquè les coses no sortin com un vol no vol dir que hagis fracassat, vol dir que potser provar-ho d'una manera diferent, a partir de tenir diferents experiències, deixant que vagin passant coses, que ens anem coneixent més i creixent, etc....I tot això ho aconseguiràs si afrontes la teva por i entomes les situacions en els que sentis por i vergonya. A més, veuràs que a mesura que facis passos, vas agafant confiança i et vas motivant en avançar i vas acceptant que no sempre cal que tot ens sorti bé a la primera. Que aborrit seria viure!!! Tot és una aventura i anem aprenent a mesura que ens afrontem!! Eli Aulet www.interpersonalc.at