Batxillerat i notes
Bones. Us poso en context: he tingut un brot psicòtic fa ja uns 5 mesos, i voldria saber si a hores d'ara, que j en fa 4 que estic fora de l'hospital, pot afectar al rendiment acadèmic.
Tb és veritat que no estudio gaire, però a 1r de batx tampoc i treia bones notes... 8 9 i 10. Pot ser, que encara m'afecti a hores d'ara, a 2n de batx? Vinga, merci!
Laura Centellas

Hola!
Això t'ho sabrà resoldre millor el teu psiquiatre/a de referència. Aquest professional és qui s'encarrega de la medicació i dels efectes secundaris (de la medicació i del mateix brot) i t'ho podrà dir amb més exactitud.
El que pot ser que s'hagi vist afectat és la capacitat d'atenció i concentració, de manera que ara necessitis una mica més de temps i motivació per obtenir els mateixos nivells d'atenció que abans.
Intenta organitzar-te i planificar-te la setmana amb estones d'estudi i estones d'oci. I demana ajuda si veus que aquest trimestre no t'ha acabat d'anar bé. Pots parlar-ne amb el professorat o a casa, ja veuràs que t'ajudaran a trobar-hi una solució!
Una abraçada!
La Laura Centellas