buidor
Bona tarda.
No se ni com començar a explicar el que em passa… porto anys sentint-me molt buida per dins. Tinc familia, amics i estudis pero hi ha dies que no li trobo sentit a res. Quan quedo amb amigues i estem totes juntes acaben rient i jo amb ganes d’estar a casa, sense entendre el motiu. Els estudis em van be, soc molt perfeccionista i aixo fa que tregui bones notes, pero acabo pensant que no servire per treballar del que estic estudiant, tot i que tothom em digui tot el contrari. No confio en mi mateixa i fisicament em faig fastic. Tinc molts dies que em venen ganes de desapareixer, sempre penso que si tingues una pastilla al costat per acabar amb tot no dubtaria en fer-ho. Pero despres recordo a persones, com ma mare, que se que ho passarien malament, aixi que acabo vivint perque els altres no es deprimeixin. No se que fer ja…
Laura Centellas

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos amb tanta sinceritat com et sents, no deu ser fàcil per tu haver-ho escrit. Hi ha algú al teu voltant que coneix aquests sentiments? Algú amb qui hagis pogut parlar-ne?
Aquesta buidor que expliques pot ser molt desagradable perquè fa que ens costi trobar un sentit a la vida, que no hi hagi res que sigui prou motivador i que tot ens sembli "fals".
El fet que parlis de prendre't una pastilleta, de voler desaparèixer... ens ha deixat preocupades. Molt.
Ens agradaria que busquis algú del teu entorn amb qui puguis confiar i demanar-li ajuda. T'has plantejat demanar ajuda professional? Creiem que és important que trobis un espai on deixar de fingir i poder ser tu mateixa (Amb les teves preocupacions i malestars). Un espai segur on no et sentis jutjada ni en deute amb ningú. I aquest espai pot ser a teràpia.
Torna'ns a escriure per explicar-nos com estàs i amb qui has pogut parlar. No t'avergonyeixis de com et sents ni tampoc intentis buscar-hi una explicació. Ara et sents així, confia en el teu entorn, demana ajuda i deixa't cuidar.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada molt forta.
La Laura Centellas