Estic perduda..
Molt bones.
A mi em torna a agradar aquella persona la qual em va agradar a segon d'eso( ara faig 4t) ara per fi anem a la mateix classe, jutament amb el seu germà que ja l'havia tingut a primer i segon.
Ara sempre anem junts, tonteja molt a mi, i jo com si no me enamorat.. Ell ja ho se que li agradu li vaig preguntar, i mu va dir, i també que vol liu, pro clar com que només diu aixó, jo crec que ell només vol un lio i ja està. També jo sempre em faig una mica la complicadeta, però ell també s'ha de esforçar. I per aixó ell tampoc mai em pregunta qui m'agrada, i jo no li treure el tema així com u faig? TAMBÉ arribar el dia que quedarem i la veritat estic bastant espantada com passara que faig? Es que estic fatal.
I ara la bonica historia entra el seu germà que ja es un altre mon que també tonteja amb mi pero.. el meu cor està amb l'altre. A vegades dupto. Es massa complicat tot.
Que faig? Que li dic al que m'agrada, es que a vegades estem a classe i m'entren ganes de dir-li saps que t'estimo? i fer-li un peto
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Està bé que t'hagis deixat guiar per com va reaccionant ell! Així veus si s'esforça per estar amb tu i com li agrades! De totes maneres dius una cosa important! Si penses que ell només vol lio i no és el que tu vols, t'has de fer cas amb el que sents! perquè les conseqüències per tu podrien ser molt negatives! Per tant, seria important que aclaríssis què vol ell amb tu! Un cop li diguis i en parleu, espera uns dies a prendre alguna decisió. Així vas veient com ell es comporta i què vol realment! Li pots dir el que sents, després, però et diría que per anar amb paracaigudes i no llençar-te al buit de cop, estaria bé que sabéssis quines són les seves intencions i els seus sentiments reals. Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga