Dubte preservatiu.
Hola! Tinc un dubte, l’altra dia jo i la meva parella vam tenir relacions sexuals, i era la meva primera vegada. El cas és que quan vam acabar, em va sortir sang (perquè s’em va trencar l’himen), i a dintre del condó hi havia sang meva i semen d’ell. Es normal que hagi traspassat la sang meva a dintre del preservatiu? O no hauria de ser així?
Laura Centellas

Hola,
Doncs no, dins de preservatiu no hi hauria d'haver sang teva, ja que no pot traspassar-lo... si és així, pot ser perquè ja hi hagués sang teva en el penis, prèvia a la posada del preservatiu, o que el preservatiu estigués trencat... Vàreu comprovar si el preservatiu estava trencat? Davant de la sospita que el preservatiu es va trencar i la teva parella va ejacular a l'interior de la teva vagina, l'indicat, si no esteu buscant un embaràs, seria l'anticoncepció d'emergència (recordeu que aquesta s'ha de prendre el més aviat possible després de la conducta sexual de risc).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas