No m'atreveixo
Hola!
Primer de tot, gràcies per tot el que feu per als adolescents, ens ajudeu moltíssim!
Us explico:
Des de 1 d'ESO fins a 4 d'ESO un noi ha anat a la meva classe (ara ja no va, jo faig batxillerat i ell un cicle). Doncs aquest noi ha estat sent molt pesat amb mi des de que el vaig conèixer. M'insulta (encara q siempre diu que és de broma), fa bromes, etc. Això ho fa amb molta més gent però amb mi s'ha passat molt. No sé si el que m'ha fet i encara em fa es pot anomenar bullying però el cas és que ja no ho soporto més per això que explicaré ara que ha fet que jo explotés.
Un dia després del meu aniversari vaig invitar a els meus amics a sopar fora pel meu aniversari. Un amic meu em va dir que invités a aquest noi q m'ha estat assetjant i jo com que el que m'ho va dir és amic meu i no el vull perdre i aquest amic és amic d'aquest noi doncs el vaig invitar perquè no volia explicar que no ho volia invitar perquè no sapiguessin tots els meus amics el que em passa amb aquest noi.
Unes setmanes després, una tarda quan jo estava fent deures, va pasar pel meu carrer i va llençar 2 pedres a una finestra de casa meva i la podria haver trencat.
I, a més, el mateix dia que us estic escrivint això, pel matí, mentre tornava a casa amb la meva familia, ell em va gravar a mí y als meus pares mentre entràvem a casa. Em vaig enterar de que ho havia gravat perquè una estona després va pasar aquest video a un grup de WhatsApp y doncs havia gravat aquest video sense el meu consentiment i, a més, havia mostrat on vivía (encara q la majoria de persones que hi ha en aquell grup ja sap on visc).
Doncs el que vull fer es denunciar-lo per lo de les pedres i per això del vídeo ( i si pot ser per tot l'assetjament que m'ha está fent). Però no sé com fer-ho perquè si s'enteren els meus pares em caurà una bona i tampoc em vull ficar en un lío perquè no vull q tothom s'enteri. En fi, no se com fer-ho ni si exactament denunciar-lo.
Espero haverme explicat i si em poguessiu ajudar ho agreïria, sinò almenys m'he pogut desfogar :)
Gràcies! ❤️
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu que estiguis vivint aquesta situació, ningú es mereix rebre burles ni sentir que les altres persones els falten al respecte.
Dit això, no ens queda clar si has parlat amb aquesta persona o no, però el que està clar és que ho hauràs de fer públic per poder veure alguns canvis en el seu comportament.
Si continues com fins ara (amagant el que et fa), ell segueix amb el mateix comportament. És important que trobis algú (preferiblement una persona adulta, però sinó l'amic que teniu en comú també podria servir), per poder-li explicar i que t'ajudi.
Sabem que no et vols ficar en embolics, però l'única manera que tens de canviar la situació és exposant-la i demanant ajuda.
Si vols, abans d'explicar-ho, intenta parlar amb ell per últim cop per fer-li saber que això et molesta, i si no hi ha cap canvi... ho hauràs d'explicar a altres persones.
Ves-nos informant,
Una abraçada!
La Laura Centellas