Relació toxica
Hola! Fa ja uns dies que la meva parella i jo vam donar-nos un temps ja que jo he passat per certs problemes i la meva parella te el cap dividit i sent atracció per algu (ja li va passar un cop) i la situació em genera ansietat. Quan estic al insti estic perfectament però quan la veig que sol ser el cap de setmana ja que és a distància, m’he tornat a sentir vulnerable i dependent i no sé què fer o què seria el millor. Ninguna de les dues vol deixar-ho però si això s’allarga… no sé si això es tornarà tòxic, necesito algun consell
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem donar-te cap consell. Quan sentim que la nostra relació no ens aporta seguretat i benestar, és moment de començar a valorar coses. En el teu cas, tu has de decidir quant de temps vols/pots esperar per tal que ella s'aclareixi (Si vol estar amb tu o no).
També aniria bé que valoris com et sents quan estàs amb ella (ja ens has dit que vulnerable i dependent) i com et sents quan no us veieu (a l'insti o a casa entre setmana).
Sovint no hi ha una resposta clara, però analitzar la situació des de diferents punts de vista i parlar amb gent que ens estima ens pot donar pistes i informació per poder prendre una decisió.
Pren-te uns dies i n'anem parlant.
Una abraçada!
La Laura Centellas