Que faig?
Bàsicament
Bàsicament sempre he notat pressió social per part de la gent de liarse, tenir novia... Desde sempre he estat penjat de la mateixa noia, i hem sigut molt amics desde petits i hem connectat bé. El problema es que en el moment en el que els dos sentíem algo per l'altre no va poder pasar res entre els dos perquè al tenir la pressió social que he dit al principi, va fer que m'inventes que m'havia liat algun cop quan era mes petit . I es mentida, mai m'he liat ni he tingut novia ni res. El problema es que jo soc molt vergonyós i si això li sumava la mentida que havia dit doncs no em vaig llançar mai per el poder fer-ho malament i ns simplement perquè soc vergonyós i em costa molt fer aquestes coses. Avui en dia ens seguim portant com bon amics i segueixo encara mes penjat d'ella que abans. Ella penso que por seguir sentint algo per mi però no estic segur del que sent perque ara hi ha una 3era persona que em fa dubtar. Ens uns dies tinc una festa amb la oportunitat de llançar-me, dir el que sento... No se com solucionar-ho tot, ja que vuic estar amb ella i la estimo.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per la confiança i per sincerar-te amb nosaltres!
Potser estaria bé acostar-te a ella des de la sinceritat i a la teva manera. Explicar-li el que ens estaves dient a nosaltres i parlar-li dels teus sentiments, el que et fa sentir i el que t'agradaria. Evidentment no podem saber si ella sent el mateix, però a vegades per descobrir-ho ens hem d'arriscar.
Som conscicents que si ets una persona tímida, pugui costar molt més, que faci molta vergonya, etc., no tinguis pressa i fes-ho a la teva manera, com et sentis més còmode.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas