XXX
Hola, gràcies per tot.
Abans de res dir-vos que sóc un noi.
No sé si es normal que m'exiti bastant el hentai, però a mi em passa. La meva pregunta és, em pot influenciar en l'exticació al mantenir relacions sexuals amb una noia?
A part, també m'agrada molt la pornografia amb la temàtica d'incest, les trobo originals i amb una història interesant... vol dir alguna cosa això?
Moltes gràcies!!!
Laura Centellas

Hola,
El Hentai no deixa de ser material pornogràfic a través del manga, per tant, la seva finalitat és excitar a qui ho mira, per tant, si t'agrada allò que veus i les imatges són sexuals, és lògic que et produeixi excitació.
Les conseqüències que pot tenir mirar pornografia, ja sigui la versió més clàssica o a través del hentai, és que considerem que allò que estem veient és real o que s'aproxima a la realitat... les pel·lícules pornogràfiques són pel·lícules de ficció, no són documentals que exposen la realitat de les relacions sexuals. Per tant, no serien una font d'educació sexual adequada. El seu objectiu és excitar sexualment. No oblidem també que és un material dirigit a persones majors de 18 anys.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas