confusa
Hey!
Porto amb el meu novio una mica més de 8 mesos, ell és més gran q jo i te ganes de fer moltes coses "sexuals" cosa q em sembla bé perquè jo també en tinc de ganes però a l'hora de tenir sexe (mai n'hem tingut, ell si jo no) tinc una por molt gran què em fa questionar moltes preguntes com per exemple: si em fara mal, sobre el meu cos què no el soporto, sobre si em quedaré embarasada, i coses així pro sobretot em fa moolta por per el mal i perquè l'imen es trenqui i la liem molt... estic confusa i no es q tingui presio perquè ell m'espera tot el q fagi falta però tinc aquests pensaments al meu cap
Laura Centellas

Hola,
Començar a tenir relacions sexuals des de la por no sol ser una bona opció, per tant, és important que abans de fer el pas guanyis en seguretat i tranquil·litat perquè l'experiència pugui convertir-se en quelcom plaent i positiu.
És important, en primer lloc, que aprenguis a estimar el teu cos. Tal com és, amb allò que m'és t'agrada i allò que no tant. Augmentar la teva autoestima i mantenir-la a un lloc estable, t'ajudarà a gaudir de la teva sexualitat.
Per altra banda, et convidem a conèixer millor el teu cos i la teva sexualitat. Has explorat mai com són els teus genitals? Has localitzat cada una de les seves parts? Pots començar per aquí, amb l'ajuda d'un mirall mira't, observa cada zona, toca i explora. Així perdràs una mica de por i t'ajudarà a fer-te una representació cerebral del teu cos.
Pel que fa a la por a l'embaràs, si s'utilitzen correctament mètodes d'anticoncepció, com el preservatiu, redueixes moltíssimes les possibilitats. El preservatiu t'ofereix a més doble protecció (embaràs i ITS).
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas