notes
em sento molt insegura amb el tema notes. jo vaig a un insti q no posen molts deures ni examens, i l'any passat vaig treure molt bones notes, quasi tot notables i excelents i a primer tb.
aquest any, hem fet 2 examens (n'hem fet mes pro nomes mhan donat la nota de 2) i en un de socials he tret un 7,04 (esta be) pero en el de mates he tret un 5,35. se que he aprovat pero no magrada treure males notes i a mes sem donen molt malament les mates i aquest any em baixara un munt la mitjana i no vull pq si vull fer el natxillerat i tal
m'agobio molt i ho vull millorar, que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Estàs pensant molt enllà i t'estàs atabalant. Un examen no fa baixar la mitjana, però sí que t'avisa que has de posar més atenció a aquella assignatura. Intenta tornar a mirar l'examen, veure quins errors vas fer i aprendre'n. Si no ho veus clar, demana al teu professor/a que t'ho torni a explicar.
Si tot i així les matemàtiques et costen una mica, demana ajuda a la teva família per buscar algun suport en aquesta assignatura (que t'ajudin des de casa, una classe de repàs setmanal, una acadèmia...).
Generalment els primers examens serveixen per veure com estàs en aquella assignatura i començar a treballar des d'aquest punt.
Intenta focalitzar-te i posar els terminis més a prop. Intenta només finalitzar el trimestre. Què pots fer per millorar la nota d'aquest trimestre? Vés trimestre a trimestre, d'acord?
I si en algun moment veus que se t'escapa de les mans, demana ajuda al teu tutor/a
Una abraçada!
La Laura Centellas