que em pasa ? i que puc fer
Hola bona nit
volia contar-os el meu moment ja que fa poc vaig descobrir aixo, veureu ultimament des de que he tornat de vacanses no em trobo a mi mateix em pasa alguna cosa, i es que jo vaig començar l'institut l'any passat doncs be em va tocar a la meva classe un noi molt molest que tenia un comportament amb mi horrible es reia de mi el seu grup d'amics tambe i no m'agradaba aixo per una part, al tercer trimestre vaig treure unes notes que ni jo mateix sabia que m'habia pensat i doncs comecen les vacansces, les vacanses va ser el millor etapa fins ara ja que estaba tranquil ni res d'aixo i un dia abans de tornar a classes em va dobar por tornar per si ho pasaba pitjor doncs be, aquest any tothom ha cambiat excepte jo, ara soc el mes inmadur per que jo ho noto, el noi que he mencionat seguiex igual i no para i a el meu grup d'amics com que indirectament em rebutjan, a mes que puc fer per que els meus pares no saben que em pasa aixo per que no vull que em cambin d'institut
Moltes gracies per llegir-ho i s'accepten sugerencies oviament
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, si hi ha una persona que et molesta i et molesta només a tu, ho has de dir!! Sabem que és difícil fer el pas però és molt important que el puguis fer per canviar les coses.
Sovint, demanar ajuda és l'acte més valent que es pot fer. No sabem quina reacció tindran els teus pares, però segurament abans de canviar de centre buscaran altres solucions. Confia-hi.
Intenta parlar amb els teus amics sobre com et sents. Així entendran pel que estàs passant i ells et podran donar la seva versió. Intenta no aïllar-te, perquè l'aïllament pot provocar més aïllament (la gent es pensa que ets tu qui no vol compartir el temps amb ells). Així que pren la iniciativa, parla amb els teus amics, parla amb companys/es de classe, parla amb el professorat i amb la teva família.
Nosaltres som aquí per donar-te suport!
Una abraçada!
La Laura Centellas