classe
holaa!
aquest any, m'han separat d les meves amigues a la classe, i estan elles 3 juntes i jo en una altre classe sola. ens seguim veient al pati i a la optativa però no es el mateix, a més avui han quedat elles "per fer deures i a mi no m'han dit res, quan ho he sabut casi em poso a plorar pq ja se que ho fan per fer els deures però em sento molt desplaçada i sola a la meva classe. no m'agrada gens i l'any passat, m'agradava venir al cole però aquest any no m'agrada gens, no tinc cap motivació (només el cau i l'hoquei) per anar a l'escola. ja portem una mica més d'un mes i s'em fa interminable. a sobre aquesta setmana estem tinguent molts examens, i jo soc d'agobiar-me molt i per tonteries, emplan m'agobio molt perquè no entenc ni les mates ni la fisica i quimica i em penso que ho suspendré tot. no puc mes, ja vull que s'acabi aquest any d merda i no m'espero res d'aquest curs
Laura Centellas

Hola!
Entenem pel que estàs passant. Hi ha altres adolescents que també han compartit una experiència semblant. No pots canviar de classe, però pots intentar parlar amb les teves amigues per explicar-los com et sents. Potser ho tindran en compte pel proper dia.
Per altra banda, també pots intentar buscar el teu grup dins la classe. Repassa els companys i companyes que tens i parla-hi per trobar-hi semblances. No es tracta de trobar una amistat íntima, sinó una relació d'amistat-companyerisme. Algú amb qui puguis fer treballs, estudiar, t'ho passis bé i t'ajudi en aquests moments que estàs tan atabalada.
I finalment, si necessites ajuda amb algunes assignatures, parla-ho amb la teva família i busqueu alguna solució (acadèmia, profe de repàs, més constància durant la setmana, ajuda del professorat....).
Respira fons i ves mica en mica. El curs pot semblar molt llarg, però fes-lo més petit. Ara queden 8 setmanes de classe fins les vacances de Nadal. Posa't petits objectius en cada assignatura i una altra pel grup classe. Intenta conèixer alguns companys/es.
Poc a poc, d'acord? Ves-nos escrivint per saber com estàs.
Una abraçada!
La Laura Centellas