Estiu 2020
Quan em va passar tot aixo sabia que no estava be, pero ho vaig fer. Perque a mes a mes parlava malament als meus pares no estava agraïda a res, no tenia ganes d’estudiar, no volia madurar, prenia medicacio perque a tercer deso em van portar a un psicoleg i me la va receptar i fins segon de batxillerta no la vaig deixar. Soc filla unica i crec que tot el que m’ha passat ha sigut perque no m’he esforçat. I aixo em sap molt de greu. Espero la teva resposta. Gràcies.
Laura Centellas

Hola, no sabem exactament quin és el teu dubte, pel que ens expliques, et vas explorar a diferents espais de casa teva (casa dels teus pares).
Explorar-nos no és res preocupant, és la forma que tenim de conèixer què i com ens agrada sentir plaer. Mirar-te al mirall és una manera de viure't, de tenir una imatge teva i no té per què suposar res extrany, hi ha alguna cosa de tot això que no et fa sentir bé?
No sabem si el que ens expliques que no estaves massa bé, ho relaciones amb l'inici de les teves exploracions en terreny sexual de forma més explítica o intencional, però no tindria per què tenir relació. A vegades la relació és l'edat, comencem a explorar-nos i conèixer-nos amb intencionalitat eròtica sobre la preadolescència/adolescència, i això sovint coincideix amb èpoques emocional i relacionalment més combulses. O com a mínim que suposen un canvi en el nostre desenvolupament a molts nivells.
Si no hem entès el que ens volies dir, ens pots aclarir el que consideris i potser així et podem ajudar millor.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas